Benvenuti à i nostri siti web!
pagina-bg

Zhejiang Kinsey Thailand (Bangkok) esposizione di pezzi d'auto TAPA viaghju.

  • Per megliu serve i clienti glubale, Zhejiang Kinsai Precision Technology Co., Ltd hà participatu in particulare in a mostra di pezzi di auto in Bangkok, Tailanda in Aprile di questu annu.

    A Tailanda Auto Parts Exhibition (TAPA) hè una di e mostre di pezzi d'auto più influenti è innovative in Asia.Hè urganizatu da u Dipartimentu di Promozione di l'Esportazione di u Ministeru di u Cummerciu di Tailanda è l'Associazione Tailandese di Produttori di Auto Parts cù u sustegnu di i guverni lucali è parechje associazioni di l'industria di l'auto.
    3
    U locu di a mostra hè BITEC fora di Bangkok, Tailanda (BangkokInternationalTradeExpoCentre).
    1
    Prudutti in mostra: parti è cumpunenti di l'automobile è di a motocicletta: batterie;parti di u corpu;parti di u chassis;frenu/embrague;Attrezzatura è arnesi: casting di l'automobile;Fixture / forma di metallu;serviziu è mantenimentu di i veiculi;Accessori auto.
    6
    Zhejiang Jinsai Precision Technology Co., Ltd hè una fabbrica prufessiunale chì si cuncentra in a fabricazione, a ricerca è a cuncepimentu di unità di mozzo di rota è
    articulazione universale.A cumpagnia si trova in Jianshan New Zoo, Pruvincia di Zhejiang, Cina, è copre una superficie di 40 000 m '.A capacità di produtividade hè di circa
    2000 000 PCS / annu.
    7
    A cumpagnia eseguisce u Standard "IATF 16949", adotta l'equipaggiu di produzzione automatizatu avanzatu è ancu l'equipaggiu di prova di rilevazione impurtati da Germania, Giapponese, etc.
    9
    Cù l'equipaggiu, avemu a capacità di lancià a produzzione di massa è di migliurà a capacità di R & D di novu produttu.4
    In l'anni, Jinsai cuntinueghja à travaglià per offre prudutti d'alta qualità è servizii d'alta efficienza.
    2
    L'intergrità hè u nostru spiritu, l'innuvazione hè a nostra anima.Jinsai insisterà à travaglià cù a nostra tradizione eccellente.Semu sempre aspittendu per voi per cooperà cun noi!


  • Tempu di Postu: Apr-13-2023