Benvenuti à i nostri siti web!
pagina-bg

Zhe jiang Kinsey attività di educazione di sicurità

A prutezzione di a sicurità di l'impiegati hè a responsabilità di a fabbrica.Zhejiang Kinsey tecnulugia di precisione co., LTD., sta settimana hà lanciatu l'attività di "educazione à a sicurità", cumprese l'esercitu è ​​​​a furmazione di sicurezza di u focu.Aiutà u persunale è u persunale di pruduzzione à stabilisce a cuscenza di a sicurità, a cunniscenza di a sicurezza, à migliurà a capacità di l'autoprotezione è l'auto-aiutu.

                                                                                               微信图片_20230421131421

Formazione di sicurezza di a produzzione

Capi di dipartimentu di furmazione in l'educazione à a sicurità, lasciate à l'impiegati sapè cumu si prutegge di fronte à u periculu.Durante u travagliu, deve esse cuscenti di i fatturi di sicurità di a produzzione;

IMG_E5659

IMG_E5662

A furmazione di u persunale di sicurezza di u focu

Per prutege a sicurità di a fabbrica, tutti l'impiegati à participà à a furmazione di u focu, migliurà a cuscenza generale di a sicurezza di u focu.Tutti sò rispunsevuli di a sicurità di e piante.

IMG_E5666

 Eserciziu di salvezza di u focu
In casu chì un focu si faci in una pratica vera, cumu truvà una surtita sicura rapidamente è scappa rapidamente, cumu ùn mette micca l'urganizazione di aspirazione di fume.

IMG_E5677

Amparate à aduprà l'extincutore

Tutti l'impiegati per amparà l'usu di l'extinctori di u focu in polvere secca.In pràtica cù l'abilità di spegnimentu di u focu, ancu per u persunale di salvezza di vita furnita salvaguardia indispensabile.

IMG_E5668

IMG_E5670

Zhejiang Jinsai Precision Technology Co., Ltd hè una fabbrica prufessiunale chì si cuncentra in a fabricazione, a ricerca è a cuncepimentu di l'unità di u mozzu di a rota è l'articulazione universale.
Trè vantaghji:
Ricca varietà di prudutti, 2000 + articuli

-Stocchi adatti cù consegna rapida

- Esporta à u mondu. Servizi in Europa, Sudamerica, Stati Uniti, Clienti di l'Asia Sud-Est è cusì ...
Benvenuti à cunsultà è visitate a nostra fabbrica!

 

 

 

 

 


Tempu di post: May-05-2023